Monday, February 1, 2010

teringat ke teringin...confiuse???

tetiba aku teringat tpi jap...tpi aku x baper pasti dgn perasaan sendiri. samada teringat atau teringin???? huhuhu...mkn tradisi masyarat sabah pulut yg kena balut dgn daun kelapa ni...sedap mkn dgn kuah kacang. alahai ngencis la pulak tgk pic ni...
aku menjamah iyer ke...mkn? pn tidak tpi melantak sms kawin fariz kt sabah. bila la aku dpt mkn lg pulut ni...hah apsal ko jauh sgt. nk buat x reti kang bertabur pulak pulut2 tu...nk beli confirm x jual punya.
dan....

aku juga teringat pd burasak mknan tradisi masyarat bugis. pergh...ngencis lg

walaupun family mak aku jawa tpi dsbbkn kg. ramai bugis. fmly aku jawa yg telah di bugis kan. mak ngah selalu buat masa raya. yg ni pn sedap gak...cam nasi lemak dan boleh dmkn kuah kacang boleh ikut suka la rendang ke kari ayam ke. pic ni aku ambik dr internet je sbb aku x de snap pic burasak asal siap je pasti hbis x sempat nk posing.

No comments: