Tuesday, May 4, 2010

I'm home soon ;)


sgt...sgt...sgt...teruja a/bila KJ & Pengarah JKR dh sokong prmohonan posting ke Ipoh. Sepatutnya, perkara ni dh lama berlaku slps aku bergelar is3. Tpi aku yg x mohon so sape yg nk luluskan kalu xde permohonan. Slps beberapa peristiwa,kejadian,pengalaman & mungkin boleh klasfikasi sbg Dugaan serta Cobaan Ilahi....aku nekad & tekad utk posting.

Setahun gak aku berkhidmat di Perlis Indera Kayangan. Pasti aku akan trkenangkn Tom Yam, Som Tam, Siput Mentarang dan Harumanis.
Mmg aku kuat mkn sbb tu aku selalu tringat mknan yg aku pernah mkn.
Sama gak cam aku dok Johor dulu lg lama lebih kurang 4thn. Sentiasa trkenangkn ABC kt Restoran Pinang Sebatang, Mee Bandung Muor, Brani Gam, Tauhu bakar & Mee Rebus Stulang. Tak lupa semua masakan jawa yg makusu masak (e.g : botok2, ikan pais, sambal goreng, rojak singapore, masak asam rebus) sbb mak aku masak dh x rsa jawa.

haha~ no wonder aku dh semakin boo-lat. ingat mkn je...

No comments: