Wednesday, October 13, 2010

rumusan sepanjang penyepian....



x byk perkara yg berlaku....tpi byk yg meninggalkan kesan dlm hidup aku...

sebelum raya hubby dh touchup body Carens dgn warna white pearl milik Harrier. Huh bila la agak nye hubby dpt memiliki keta idaman dia tu. after 2 weeks, aku dh mencacatkan Carens kemek pd pintu yg sama. Aku sedih sbb dh mmbazirkn duit hubby. Tpi dlm msa yg sama aku jua sedih sbb impian utk memiliki loket jata negeri Perak akan pudar. huhuhu budget nk repair pintu...pomen keta dh buat estimate dekat RM1K gak nk kena kuar utk cantik semula.aku amat bertuah sbb hubby sikit pn x marah aku...abah pn sama. diorg kata itu pengalaman baru aku...dan pengalaman tu buat aku x mau sentuh kunci Carens lg. aku serik wei...

Utk mengembalikan semangat aku...hubby bw g holiday ke Cameron. besa arrr fav place aku. stayed 1 nite di apartment milik kwn aku msa darjah 6.

27/11/2010 aku ada appointmen lg dgn dgn gynea. aku malas nk g tpi aku trpaksa. hubby kata dia rela x de "pewaris takhta" asalkn permaisuri nye...sihat. huhuhu...
utk mengubat jiwa yg x mau jmpa gynea...hubby akan bw aku holiday lg. kali ke Langkawi. Tempat yg dijanjikn utk bw aku last yr. X sabar utk next vacation...

No comments: