Friday, January 13, 2012

Welcome 2012!

Cepat betul msa berlalu.Sedar-sedar dah mula 2012.
Banyak perkara tersasar dari perancangan aku. Tapi ALHAMDULILAH aku dah berkhidmat di tempat sendiri. Saham aku dgn Transnasional pun terbatal dengan sendirinya. Kita merancang Allah yg menentukan. Arwah Herry pergi meninggalkan keluarga aku pada 1st day aku memula kt tugas dipejabat baru. Kehilangan arwah memberi impak besar dlm keluarga aku. Sekaligus, banyak perancangan yg tergendala kerana proses menstabilkan emosi.

INSYAALLAH...aku akan pindah ke rumah baru yg x berapa baru tu. Sedikit sebanyak persiapan dh buat. Last week, aku dah setting out kedudukan perabut dlm bilik aku. hehehe....nak pasang fix wardrobe kena planning betul2 sbb dah tak boleh alih2 lepas ni. Meja bulat kopitiam aku tu pun dah keluar dari sarungnya. Mater air pun sudah dipasang buat kali ke 2. Before dah ada tapi kena curi , maklum la cooper a.k.a tembaga. Kali ni plumber masih pasang cooper pipe but it's ok for me tapi kena pasang metal casing+lockset. Kalu tak, confirm hilang lagi.....next entry aku akan cite pasal mcm mn dtg nye cooper pipe kt M'sia.

No comments: