Friday, March 6, 2009

part I

picture2 sepanjang majlis berlangsung taken by http://takteh.fotopages.com/ 50% kakitangan yg bertugas sedara mara + sepupu sepapat aku....tqvm

ni cousin aku...jdi ketua jurusaji jap...kjenyer asyik tgk lauk jer...

sesekali tenaga, kederat & uradat sedara mara mmg sgt di perlu pd keadaan begini. bukan x mau catering "kata nyer"...pulak x meriah. bila difikir2kan rasa hati mmg aku x sanggup wedding nnti bergotong royong cam ni...x sampai hati tgk sedara2 dtg dr jauh kena berkhidmat.
; )
tpi KESAN jangka panjang jika aku x meneruskan tradisi gotong royong cam ni...semua di "sub-cont"
1) ikatan silaturrahim pasti kurang mesra
2) hilang sudah gurau senda
3) kepuasan meraikan hari yg bermakna kian pudar akhirnya...

ni 2pupu aku sblh abah...walau pun dah 2pupu ikatan masih kuat
(genarasi mohd.nordin b. klp mat said & ngah saenah bt. alang mat adam)

cucunda kpd midi b. surati b. wongso b. ......(aku dh lupa...)

ni bakal mak mentua hehehe...
ooo cik ani......

ni semua org kuat dibelakang tabir....kerabat midi's & co. (2nd gen) gak la...makcik as ketua chief,makusu as events planner & assistant ketua chief, mama as ketua dapur....mak aku???as tuan rumah ler...


to be continue utk part II yer...

photographer : shahrul (takteh)
model : aku & sedara mara

No comments: