Tuesday, January 5, 2010

kembali dr pertapaan

kesibukkan duniawi mendorong aku utk tidak mengaktif blog.huhuhu hampir 1/2 tahun aku bertapa dgn ketandusan idea....
aku hanya mampu utk memperlihat tanpa menambahbaik....tersangat sibuk walaupun aku kangen bangat utk mencoret sesuatu disini.

2009 in memories hehe....
Januari - aku sedang meluaskan langkah kerjaya utk berada dlm keadaan yg lebih stabil. Walaupun kegusaran hati masih bertanya sendiri..."mampukah aku??"
Seolah2 tergia lontaran kata yg pernah keluar dr mulut seorg sahabat suatu ketika dahulu bunyinya begini...."ko pernah tgk x piala World Cup, ko rsa pompuan mmpu ke buat cam tu"
pergh....pedasnyer ayat mamat ni...x pe just wait n c, bcoz in future no body know what's should b happen.
Februari - Happy Born Day 8.2.83
Mac - Posting to JKR
April - menghbiskn hari2 di UTHM...setelah 4 thn aku bersamanya. Melangkah berat sbg mahasiswa dan akhirnya membina kerjaya di UTHM.
Mei - Welcome to Perlis Indera Kayangan...jauh ooo....753km UTHM,Batu Pahat,Johor ke JKR Kangar, Perlis.
Jun - Back to the nature.erm...merasai kerjaya sebenar. Cuti2 Malaysia...aku terbang ke Sabah. Julai - huhuhu get ready for my wedding.
Ogos - MERDEKA!!!
Sept - Byk nyer kerja....stresss
Okt - Besday Abah. Mak semakin kalut.....
Nov - Menghabis hari2 utk 'enjoy'
Dis - my wedding.....

No comments: