Tuesday, June 30, 2009

cepat CEPAT cepat!!!!

hah semuanya berlaku dgn cepat....?words "cepat CEPAT cepat!!" ni hari2 aku dengar dr mulut boss aku. boss yg sgt2 clumsy...huhuhu kekdang rupanya sendiri x terurus. byk sgt keje kot? x sanggup rsanya nk jdi boss. hari ni hair style rambut boss aku dh cam wolfrine citer x-men. tpi hansem berganda x-men dr boss aku yg kusut masai tu. mood dia x baper nk ok penat kut...sbb baru balik dr KL patutnya cuti tapi g ofis gak.

erm...so far aku dh boleh running kje sikit. walaupun x baper cekap lg aku buat2 pandai je kalu berdepan dgn kontraktor. hehehe.....skin colour pn dh semakin gelap. al-maklum lah...projek tgh running.

persiapan kawin...dh x byk nk dibuat. cuma sediakan RM je...settle semua msalah. lg 5 bulan....agak menakutkan yea.

minggu ni aku nk pindah rumah. x besar mn rupanya m'sia. nk jdi citer aku jmpa x-housemate msa kt poli. so aku cadangan nk pindah dok sekali dgn Ela. dah seminggu aku n Ela tido lewat...asyik bual je. kalu x pukul 10pm aku dh lelap. baru minggu ni juga aku rasa Perlis ni x boring. ermm...rumah baru aku tepi bendang...mlm2 ada kelip2 cantik bangat.

2 comments:

Neko D. 13 said...

k.na! aku rase cm nk becuti kt rumah baru ko yg tepi bendang tu..hehhe

Anonymous said...

best nyer...
nk duk gak umh tepi bendang yg ada kelip2...