Wednesday, June 24, 2009

Yellow Zoning...

ermm....mak aku dh mula rsa x lelap tido. tpi abah still cool....huhuhu adakah dia dh get ready utk persiapan majlis kawin aku....agak menakutkan. bila di tnya pd abah mcm x de problm langsung. payah gak kalu org cool ni....

persiapan aku sendiri so far baru settle 40% byk lg yg x ter"arrange". mak andam dh 3 butik aku g masih belum ada menepati citarsa peribadi aku. hish...cerewet sgt ke aku ni. x gak...just want something simple. masih tiada keserasian.....heran gak masa bertunang dulu senang n cepat je aku buat keputusan utk tentukn juru makeup, photographer, design bilik, hantaran....kali ni aku jdi cerewet sgt. apsal hah?????

ermm...dis week ,aku nk bw Mak tgk katil yg aku tempah dh smpai w/pun hakikatnyer aku dh tgk dulu katil tu....;)
photogrpher dh settle cuma nk tmbah payment je dgn WAQ from http://www.jangguttouch.com
invitation card...apa la agak yg berlaku ekkk mujur ada x-ofismate kt UTHM sudi mmbantu.....

pening bila mengenang apa yg x siap...dh tggl 6 bln je ni. huhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

selamat memeningkan kepala ye...