Friday, June 19, 2009

i'm flying to Sabah....

kali ni aku ke Sabah...mengambil kesempatan Fariz yg berjodoh dgn org Sabah.

subuh "sepie"di Aiport Senai

(aku pn x pasti dr mn wujudnyer words ni...tpi mmg selalu diguna kt hometown abah aku may b kesan dr En. Pie yg selalu kuar time subuh hehehe) i'm flying without wings......
akhirnya di Airport Kota Kinabalu

ni...kali kedua aku ber"shopping" dgn MakUsu. Syok shopping dgn MakUsu compare dgn kakak2nya trmasuk mak aku, sikit2 penat may b dh old timer kot....huhuhu
b4 ni kitaorg dh raking dulu Pasar Philiphine ni....1st dy dh buat pelaburan n ni 2nd last trips la....huhuhu konon2 nk belanja half dr budget yg diperuntukkan rupanya mmg aku hbis kn semua budget peruntukkan belanjawan ke Sabah.

aku x sure haiwan laut spesies apakah ini?ermm...may b gamat kering kot sbb masa g Langkawi last yr ada gak jmpa benda ni....

ni time Bapak Sedara aku shopping...dsbbkan favorite dia ikan n sotong kering beratus sanggup diperuntukkan utk benda2 ni...x marah pun...aku n makusu selalu kena complient sbb beli pearl n cristal ....jwpan yg kuar dr mulut bapak sedara aku adalah..."hish benda yg bkn2 membazir je..."dat's all from Kota Kinabalu...next yr hopfuly we'll coming agains.

No comments: